Heeft u een klacht?
Vertel het ons!

Jouw fysiotherapeut zal zijn/haar beroep te allen tijde gedegen en naar behoren uitvoeren. Heb je toch een klacht over de behandeling of over de manier waarop er met u omgegaan wordt, dan is het goed om dat kenbaar te maken. Voor jezelf, voor andere patiënten en voor de kwaliteit van de fysiotherapie.

Om te beginnen is het de moeite waard om een gesprek aan te gaan met jouw behandelend fysiotherapeut of, als je dat prettiger vindt, met een andere fysiotherapeut uit de praktijk. Wij zijn altijd bereid om hiervoor tijd vrij te maken en om samen naar een oplossing te zoeken. Indien je dat prettig vindt, kun je iemand meenemen naar het gesprek of vragen om een onafhankelijke bemiddelaar. Ook is het mogelijk om jouw klacht eerst uit te leggen in een brief.

Levert een persoonlijk gesprek of bemiddeling niet het gewenste resultaat op, dan kun je gebruik maken van de klachtenregeling volgens de WKKGZ (Wet Kwaliteit Klachten en Geschillen in de Zorg.) Voor meer specifieke informatie daarover verwijzen we u naar www.defysiotherapeut.com.
 

Froeling Fysiotherapie

Contactgegevens

De Welborg 2, (4881 CZ) Zundert
info@froelingfysiotherapie.nl
076 - 597 50 40

Openingstijden:

Maandag 08.00 - 21.00
Dinsdag 08.00 - 20.00
Woensdag 08.00 - 20.00
Donderdag 08.00 - 21.00
Vrijdag 08.00 - 18.00